Płachty grzewcze do najazdów.

Planując zagospodarowanie terenu przed budynkiem z uwzględnieniem dojazdów powinno się przed położeniem kostki brukowej, czy też zalaniem asfaltu zadbać o bezpieczeństwo i komfort korzystania. Jest to istotne zimą, gdy dochodzi do pierwszych mrozów, oblodzeń i opadów śniegu. Jest to szczególnie ważne w przypadku|opcji gdy garaż posiadamy poniżej gruntu. Aby komfortowo parkować i wyprowadzać auto w tym okresie można położyć maty grzewcze do dojazdów. Płachty grzewcze do tego zastosowania to gotowe do zainstalowania maty z umocowanymi w właściwej odległości od siebie kablami ogrzewającymi, dzięki którym uzyskamy odpowiednią moc na metr kwadratowy. Płachty mają szerokość 0,6 m i graniczne 21 m długości. Pozwala to na dopasowanie do wszelakiego rozwiązania. Na podjazdach kładzie się najczęściej po pojedynczej wiązce przypadającej pod linią najazdu samochodu. Istnieje możliwość by zainstalować maty grzewcze również pod płytkami chodnikowymi. Maty na prąd, w zależności od zastosowanego podłączenia, produkowane są w możliwych napięciach 230V lub 400V. Podstawowa moc wykorzystywana pod płytki chodnikowe wynosi 300W/m2. Istnieją wersje, które mają tymczasową odporność na wysokie temperatury, które osiągają do +240 stopni i dzięki tej odporności istnieje możliwość aby je pokrywać asfaltem. Maty na prąd owe produkowane są o mocy 400W/m2 i jak wersje o niższej mocy na m2, w powiązaniu od zastosowanej instalacji mogą być zasilane 230V lub 400V. Aby układ pracował właściwie konieczne jest przyłączenie regulatora. Najwydajniejszy regulator powinien posiadaćdwa czujniki. Czujnik temperatury i czujnik wilgotności. Wyłącznie zamontowanie obu na raz zapewnia prawidłowe działanie.Gdy zastosujemy również podłączenie dla odprowadzenia liniowego zamontowanego na drodze dojazdowej do parkingu powinno się zamontować najlepiej podwójnie położony kabel samoregulujący się. Zapewni nam to gwarancje, że zgromadzona tam woda nie zamarznie. Tak zainstalowana konstrukcja zapewni użytkownikom na komfortowe korzystanie przez wiele, wiele zim.